Träning, nya övningar och förberedelser

Lyckades få in ett bra pass på gymmet under lunchen. Körde lite cirkelträning men inte för tungt, gjorde fler repetitioner istället.

Senare på eftermiddagen hade jag bokat tid med massören för att ge ryggen en genomgång. Även baksidan lår som jag känt av men inte som gett problem. Konstaterade att jag har är lite stel i högra höften vilket påverkar vänster lår. Fick lite övningar som jag hoppas reder ut det.

I morgon blir det skidor vilket medför att man vallar skidorna dagen innan. Tyvärr så tog klisterremsorna slut innan jag var klar. Får fixa det i morgon på lunchen annars blir det inget åka av.

Nu blir det vila, smoothie och lite läsning i triathletes training bible.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback