Tillbaka i spåret med fäste

 

När jag såg snön falla härom dagen så kunde min stukade fot inte ha kommit mer olägligt. Man måste passa på när snön kommer om man skall få någon träning inför Vasaloppet.

Foten kändes riktigt bra idag så jag begav mig till Bulltofta för att köra en runda. Var lite orolig i början att foten skulle bli värre om jag ramlade. Vilket motiverade mig att hålla mig på skidorna denna gång. Allt som allt gick ert bra och jag fick ytterligare 1,7 km under bältet. Jag fick nog till lite bättre teknik i backarna, men den är långt ifrån där den borde vara.

Det blir nog att kasta sig ut i spåret imorgon igen, eller det lilla spåret som fanns. Det var det ganska tomt på spår under ganska långa sträckor. Set ska vara fortsatt kallt, hoppas bara på att snön börjar falla igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback