Lugn start på veckan

Har blivit en lugn start på veckan då det känns att jag behöver fokusera på det jag gör óch inte så mycket mängden. Bättre att göra rätt än att göra mycket, eller göra fel.

Kändes som att det blev fel på lunchlöpningen idag, tittade inte på klockan och försökte köra på känsla. Kände att jag tog ut mig för mycket och var sliten. Analyserade löpningen efter och enligt statistiken så sprang jag som tidigare. Antar att känslan av att vara sliten bara var dagsformen. Får känna efter på fredag, eller ännu bättre se vad statistiken säger.

Ikväll blir det simning och premiären för mitt pulsbälte, ska bli kul och se vart man ligger i ansträngning i vattnet. Det känns ju bra, men känslan kan man tydligen inte lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback