Helg med förkylning och vila

Efter fredagens träning så smög sig en förkylning på mig, förmodligen den jag kände på morgonen men valde att ignorera. Så när det var dags att ta helg så kändes det ganksa tungt i både kropp och huvud, motvilligt insåg jag att helgen skulle betyda vila och kurrering.
 
Lördagens skidträning föll bort, fick höra att spåren inte alls var bra så jag kanske inte missade något. Det blev ändå lite hjärngympa då jag hade en hemtentamen, får se hur det gick då jag var ganska seg i huvudet.
 
Söndagen kändes ltie bättre men långt ifrån i from att träna så det blev en lugn dag med ett besök på tutankhamun utställningen. Det var mcyket folk, vilket var väntat, men efter en dels väntan så flöt det på ganska bra och var en bra utställning.
 
Så efter en helg som kändes ganska bortkastad, förrutom tutankhamun utställningen, så bestämde jag mig för att testa måndagens form på gymmet. Kändes helt OK, förmodligen för att jag tog det väldigt lugnt. Får se om morgondagens simning och löpning återställer formen eller får en nygammal förkylning att blomma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback