Förkyld fredag

Klockan ringer 0600 och den förberedd snooze alarmet är inställt på 0615. En förkylning vill göra sig hörd, men jag förnekar den och tar mig till simhallen och avverkar 1,5 km.

Efter morgonens träning så kändes allt bra och kg bestämde mig för att ta mig ut på en löprund på lunchen. Även den kändes bra, men vid lunchbordet påpekade en kollega att jag såg hängig ut och var glansig i ögonen. Förenklande kom in och jag ville känna att jag bara var trött.

Men nog kändes det som en förkylning i kroppen. Så när jag kom hem började jag kurera mig för att kunna orka med tentamen på lördag morgon och
eventuellt en tur på skidorna under lördagen. Hoppas en natts sömn gör susen, men det kanske fortfarande är förnekelsen som vill vinna den interna diskussionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback