Tisdag och nytt program

Tillbaka till verkligheten och med vader som börjar kännas som normala igen. De fick sig en rejäl omgång under tjurruset och det tog två dagars vila innan jag kunde sluta gå som en anka. Tror att bastun igår gjorde gott för återhämtningen.

Istället för att kasta sig på cykeln och trotsa elementen så fick det bli pass på gymmet. Kände att jag behövde något nytt så jag hoppade på ett gammalt program som kör igenom hela kroppen rejält. Kändes tufft och jag kommer ihåg varför jag slutade sist.

Tänkte köra detta ett par veckor innan simningen börjar för att få lite mer styrka . Vilket jag tror kommer gynna simningen.

Ska försöka fokusera mer på rullskidorna nu, så att jag har de bästa förutsättningarna för att lyckas med Vasaloppet. Hösten gjorde sig hörd med vind, regn och rusk. Hoppas på en kort höst som snabbt förvandlas till en vit vinter så att de riktiga skidorna kommer på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback