Tidig morgon efter en kväll med gym och bastu

I morse så ringde klockan 6:15 och jag lyckades snooza till 6:30. Skulle möta Marcus på Aq-va-kul kl 7:00 för lite simning innan jobb.

Blev totalt 1000 m innan jag bestämde mig attdet fick vaa nog för denna morgon. Körde ett pass på gymmet igår vilket jag kände i kroppen under simningen. Får nog planera veckan lite bättre så att jag är fräsch i kroppen på morgonen.

Tror att bastun igår gjorde sitt också, får alltid problem med sömnen om jag bastar för sent.

I vilket fall som helst så finns det mycket att hämta med tekniken i simningen. Fick min 2XU våtdräkt igår också. Ser riktigt cool ut, men vad gör det som man ligger och plaskar på samma ställe i havet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback