Ingen återvändo

 
 
Nu finns det ingen återvändo när jag gått ut i etern, P4 Malmöhus, och sagt att jag ska ta mig an klassikern. Intervjun kändes bra och programledarna verkade var nöjda med min insatts. Lyckades även få en shout-out till mina järngrabbar, vilket jag vet uppskattas. Hela intervjun finns här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4185&artikel=5314051
 
Lite ändringar i dagen träningsschema då Robert ännu en gång bryter mot regel "#11 -Family does not come first. The bike does" och missar ännu en fantastisk runda på cykeln.

Ibland kan det vara svårt att efterleva reglerna, men för den som vill vara cyklist fullt ut så kan man hitta dem här: http://www.velominati.com/the-rules/

Beställde en 2XU T:3 våtdräkt från wiggle.com igår, så den kommer nog mot slutet av nästa vecka. Om den passar så kanske det blir det ett sista dopp innan året är slut, fryser redan av bara tanken.

Kommentarer
Postat av: IRONMAN#2?!??!?!!?

amen sluta tracka mig nu!!! :D
det var ju fan va man ska vara älskad och tydligen saknad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback