Crossfit tävling och simning, bra lördag

Så vad det dags för en utav järngrabbarna att visa vad han gick för på Crossfit Malmö tävlingen. Grymma lokaler, mycket folk och ett bra arrangemang.

Vi såg första heatet dom gick bra för vår järngrabb. Då det är långt mellan heaten så bestämde sig de icke tävlande järngrabbarna att träna simning, totalt 1 km.

Känns skönt att veta att jag redan nu klarar kvalgränsen för att ansluta mig till SKRana triathlon grupp.

Det blev en vända in på BikePro och det började rycka i plånboken för en riktig triathlon cykel. Får se vad som händer men jag tror det är rätt väg att gå.

Blir lugnt kväll idag och jag hoppas få in en lugn löprunda under dagen.


Kommentarer
Postat av: Daddyiron

tack för att du inte la upp Fosterställningsbilden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback