Back to business...

Dagen efter mitt äventyr hos Sveriges Radio så var det tillbaka till verkligheten med ännu ett långt pass på gymmet.

Känns bra att ge kroppen en hel genomgång, men jag tycker det tar för lång tid. Har gått från ca 15-25 minuter till hela 50-60 minuter. Visst ser det bra ut att ligga före järngrabbarna på antal minuter tränade de sista dagarna på funbeat. Men jag saknar känslan av effektivitet. Kanske får jag tänka om, dela upp kroppen i överkropp och underkropp och fokusera på en del varje pass.

Man lär sig så länge man försöker, men innan jag ger mig på ändringen på gymmet så blir det en cykeltur i morgon i det fina vädret.


Kommentarer
Postat av: The Real Ironman

jäkla minutjägare!!

Svar: Jag jagar effektiva minuter...
Spartacus

2012-10-20 @ 16:03:51
Postat av: IRONDADDY

om du saknar effektivitet...kör mina pass....

Svar: Hahha, de tar ju Lika lång tid min vän. Det är tiden som ska minska inte intensiteten ;) snart har fe byggt om mitt gym så att jag kan köra samma WOD.
Spartacus

2012-10-22 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback