Första veckan avklarad

Sex dagar med träning Hr nu genomförda och jag ser verkligen fram emot min första vilodag i morgon.

Efter denna veckan känner jag ännu mer att det program som jag följer kommer att kunna utveckla och förbered mig inför Sommarens alla tävlingar. Även om det känns som att vissa pass är lite korta så vet jag att jag har 19 tuffa veckor framför mig.

Simmade med Heleneholm idag och fick känna på lite teknik övningar. Lite osäker på om jag behöver fina på tekniken eller skälva uthålligheten i vattnet. Olof så finns det mycket att hämta på tekniken, men det viktigare är kunnat klara hela distansen utan att vara helt slut innan nästa del.

Har försökt tänka mycket på maten denna veckan också. Har blivit mycket fisk men också en del kött. Ska försöka äta gröt varje morgon denna veckan istället för müsli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback