Finns inget dåligt väder...

Men det finns bättre förutsättningar för träning än vad som finns just nu.

Ännu mer snö bestämde sig att falla på våra vägar som faktiskt var körbara med cykeln, om man frågar optimisten. Men nu är det inte ens tänkbart att bege sig ut. Får bli att sitta på cykeln på gymmet och trampa i morgon, vilket är mindre kul. Men bra träning blir det i alla fall, speciellt om jag försöker hålla mig inom mina puls zoner.

Gjorde ett VO2Max test i igår morse på Motionstudio. Det var verkligen tufft och man var helt slut efteråt. Mina resultat var inte så bra som jag hade hoppats på, får se det gränsen ljusa sidan att det finns utrymme för förbättring. Ska göra det igen om några månader så att man kan se om det blivit någon förbättring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback