Andra veckan avklarad, tredje veckan väntar anpassning

De två gångna veckorna så har varit vädret inte varit något hinder i träningen. De dagar då det behövts sol och torrt underlag för cyklonen har varit bra. Kanske inte helt optimala, då det blåst och varit ganska kallt. Kan dock inte klaga om jag ser bad som väntas skall, snö och storm.

Två veckor har gått sen jag började med mitt IM program och det känns bra fortfarande. Kroppen är otroligt lätt och inte alls överbelastad. Har börjat se fram emot måndagar nu, iom att det är vilodagen. Sen passar det utmärkt att köra bastu då med, vilket också är en av veckans höjdpunkter.

I morgon blir det sovmorgon, träning på lunchen och efter jobb. Känner att jag inte orkar kämpa mig upp på morgonen, kan ändå inte cykla ute längre.

Ännu en gång får man längta tills man kan ta sig fram på de skånska vägarna i svag medvind och solsken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback