Tung Juni men nya rekord

Det blev inte allt för mycket träning i Juni månad då det var många bollar i luften. Mycket på jobb, i livet, plannering inför bröllop, inte mitt, och så klart förberedelserna inför Vättern. Men den träning som gjordes var destom längre och jag lyckades med två nya distansrekord iom Vättern, 300 km, samt löpning i Häckeberga, 24,5 km.
 
Simningen har blivit lidande men jag lyckades få in tre pass i havet denna veckan så jag känner mig ganska redo för Vansbro i morgon.
 
Utmaningen blir att köpa de 640 km under natten för att vila några timmar innan jag slänger mig i älven och paddlar på.
 
Ska bli skönt att få det mesta bakom mig så att jag kan behålla fokus de sista sex veckorna och förbereda mig inför IM Köpenhamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback