Osäker dag, osäker morgondag

Vaknade i morse och kände mig inte helt i form. Misstänkte först att det var en släng av hypokondri efter att kollegan berättat om den ena historien om baciller på jobb efter den andra.

Honung, ingefära och citron fick följa med till jobbet och mängder med te dracks.

Nu så här på kvällen så börjar jag känna att hypokondrin har släppt mer och mer för en faktiskt halsinfektion. Detta är inget som passar nu med tanke på att Vasaloppet närmar sig allt snabbare.

Denna helg blir det att kurera mig, känns lite bättre efter att jag precis beställde min nya cykel. Men jag blir nog inte frisk på det. Får se hur jag mår i morgon, men det är osäkert om jag tar mig ut förrän måndag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback