Urladdningen...

Som planerat så blev det en längre runda löpning på kvällen. Avverkade nästan 14,5 km och var ute lite mindre än 90 minuter.

Det var ganska länge sedan jag sprang längre än milen, så jag bestämde mig för att springa med ett lugnt tempo. Kändes bra hela vägen, kroppen jämrade sig lite i vissa leder men inget som var outhärdligt.

Bunkrade upp med pasta idag, så det blir pasta med entrecote hela veckan. Får hitta olika såser att göra då det inte blir allt för enformigt.

Fick ihop mitt Enervit paket som ska med ut i spåret. Känner att jag kan behöva få en liten boost med energi när blåbärssoppan inte finns tillgänglig.

De sista förberedelserna börjar nu ta form. Får se om mitt sätt att förbereda mig för ett Vasalopp ger resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback