Återigen i poolen

Känns som en evighet sedan jag simmade några längder i poolen. Märkte av det på tekniken direkt, även om min teknik inte är den bästa.

Kämpade på och allt kom tillbaka mer och mer efter varje längd. Det var också kul att träna med Marcus igen, järngrabbarna har fått köra mer individuellt. Är säker på att vi hittar tillbaka när våren börjar visa sig.

Nu är min nua TT cykel på väg och jag känner mig som ett litet barn som väntar på julafton. Har redan lite planer på komponenter som ska bytas ut, men det får bli när det finns utrymme för ett större hål i plånboken.

Lyckades valla skidorna under kvällen så att jag är redo för ett pass på skidorna efter jobb i morgon. Skadar nog inte att få in minst ett pass innan Vasaloppet.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag undrar om du är den första Jamaicanen som gör Vasaloppet ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback