Äntligen träning och en mek kurs

Våga testa på träningen igen efter en veckas frånvaro, men det fick bli en lugn come back. Har lärt mig av tidigare misstag att köra på 100% direkt, antingen blir man sjuk igen eller så sår man njuta av en otrolig träningsvärk ett par dagar.

Känns bra att få igång pulsen igen och känner mig tillräckligt bra för att pröva på en kortare runda löpning på lunchen i morgon.
 
17 dagar till Vasaloppet...

Efter jobb tog jag mig till Cykel City i Lund för att delta på en av deras road bike mek kurser. Även om man sett mycket av det genom efterforskning på nätet så var det otroligt givande att se det i verkligheten och kunna ställa eventuella frågor. Bra initiativ och väldigt trevlig att stå i en riktig cykelverkstad med alla verktyg. Måste byta ut min verktygslåda men jag känner mig redo för säsongens service och reperationer.


17 dagar till Vasaloppet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback